Просвітницькі заняття з учнями з метою попередження насилля серед учнівської молоді, поширення ВІЛ-СНІДу, формування навичок здорового способу життя тощо з використанням анкет «Поширення та форми насильства у школі» (анкета для учнів 7 – 11 класів)(результати), «Попередження насилля»(результати), «Торгівля людьми – найважливіша форма злочинності» (анкета для...Читати більше
Рекомендації-поради педагогам щодо взаємодії з агресивними учнями Проявляйте тактовність і терпіння під час спілкування з агресивним учнем. Намагайтеся реагувати на агресію спокійно, не підвищуйте голос. Спокійно ставтеся до учня у разі незначної агресії. Обговорюйте поведінку учня віч-на-віч, акцентуючи увагу на вчинках (поведінці), а не на...Читати більше
Консультування здійснюється за наступними напрямками: індивідуальне консультування за запитом усіх учасників навчально-виховного процесу; групове консультування учнів за результатами проведеної діагностики; розробка рекомендацій майстрам виробничого навчання та викладачам щодо взаємодії зучнями «групи ризику», з низьким рівнем соціальної адаптованості, високим рівнем агресії,з низьким рівнем розвитку комунікативних навичок,...Читати більше
Групова психокорекційна робота з учнями здійснюється в наступних напрямках: Корекційні заняття в групах учнів І курсу з метою допомоги в адаптації учнів до нових умов навчання Корекційна робота з учнями з низьким рівнем соціальної адаптації Корекційні заняття в групах учнів з низьким рівнем згуртованості Корекційна...Читати більше
З метою вивчення причин важковиховуваності учнів в процесі індивідуальної психодіагностики використовуються наступні методики: «Неіснуюча тварина» «Восьмикольоровий тест» Люшера «Модифікований опитувальник типів акцентуацій характеру у підлітків» Лічко, Подмазіна «Тест на виявлення суїцидальних намірів», методика Н. Шваровської, О. Гончаренко, І. Мельникової «Визначення схильності до суїцидальної поведінки», методика...Читати більше