Свистак Лариса Михайлівна – практичний психолог Профорієнтаційна робота психолога здійснюється в трьох напрямках:-діагностична робота;-консультаційна робота;-профорієнтаційні заняття.Консультаційна робота проводиться після діагностики, для якої практичний психолог використовує «Диференційно-діагностичний опитувальник» (ДДО) та тест Дж. Холланда «Профорієнтація». Консультування учнів випускних класів здійснюється за результатами проведеної діагностики, а батьків, в першу чергу, пов’язано з тим, щоб вони надавали можливість своїм дітям самостійно обирати майбутню професію. Корекційна робота направлена на визначення особистого ставлення учнів до світу...Читати більше
Загальні поради батькам 1. Якщо вас щось турбує в поведінці вашої дитини, обговоріть це з майстром в/н та психологом. 2. Цікавтеся життям вашої дитини, обговорюйте з нею складні життєві ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів. 3. Проявляйте терпіння, увагу і розуміння. 4. Не нав’язуйте своїй дитині, з ким їй дружити, але цікавтеся її друзями. 5. У підлітковому віці дитина демонструє свою незалежність і дорослість, але потребує ще вашої підтримки і...Читати більше
Просвітницькі заняття з учнями з метою попередження насилля серед учнівської молоді, поширення ВІЛ-СНІДу, формування навичок здорового способу життя тощо з використанням анкет «Поширення та форми насильства у школі» (анкета для учнів 7 – 11 класів)(результати), «Попередження насилля»(результати), «Торгівля людьми – найважливіша форма злочинності» (анкета для учнів 9 – 11 класів), «Життєві ризики» (анкета для учнів 10 – 11 класів), «Що я знаю про СНІД» (анкета для учнів 9 – 11...Читати більше
Рекомендації-поради педагогам щодо взаємодії з агресивними учнями Проявляйте тактовність і терпіння під час спілкування з агресивним учнем. Намагайтеся реагувати на агресію спокійно, не підвищуйте голос. Спокійно ставтеся до учня у разі незначної агресії. Обговорюйте поведінку учня віч-на-віч, акцентуючи увагу на вчинках (поведінці), а не на особистості дитини. Намагайтеся з’ясувати причини агресії. Контролюйте свої власні негативні емоції, які можуть виникати як реакція на поведінку учня. Аналізуйте поведінку учня не в момент...Читати більше