ГРИЦЕНКО ЕРІКА ЕМЕРИКІВНА
ПОСАДА: майстер виробничого навчання, викладач
МОЄ КРЕДО: «Навчаючи, ми самі вчимося»
ОСВІТА: вища
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ФАХОМ: товарознавство та комерційна діяльність; спеціаліст з товарознавства і комерційної діяльності
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: 2003р., Ужгородський комерційний технікум, 2014р., Ужгородський торговельно-економічний інститут Київського національного ТЕУ
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ: 18 років, на посаді майстра в/н – 11 років, на посаді викладача – 3 роки
ПЕДАГОГІЧНЕ ЗВАННЯ:
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ: спеціаліст
РОБІТНИЧИЙ РОЗРЯД: продавець непродовольчих товарів
5 розряду,продавець продовольчих товарів 5 розряду
НАЗВА ПРОФЕСІЇ, З ЯКОЇ ВЕДЕ ПІДГОТОВКУ: продавець продовольчих та непродовольчих товарів
ПРЕДМЕТИ, ЯКІ ВИКЛАДАЄ: Реєстратори розрахункових операцій
ФОРМА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ: психолого-педагогічні курси підвищення кваліфікації при НМЦ ПТО у Хмельницькій області з 05.12.2011р. по 23.01.2012р. Посвідчення № 7112 (для майстрів виробничого навчання);
психолого-педагогічні курси підвищення кваліфікації при Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти з 11.01.2016р. по 15.04.2016р. Свідоцтво № (для викладачів професійно-теоретичної підготовки);
стажування з 17.10.2011 р. по 18.11.2011р. “Дастор-Ужгород”;
ВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРНОЮ ГРАМОТНІСТЮ: достатній рівень, навчання за програмою Intel. “Навчання для майбутнього”,18.06.2012 р. Сертифікат № 0072/2012
САМООСВІТА: 27 жовтня 2015 року взяла участь у вебінарі ВГ “Основа” для педагогів усіх категорій за темою “Проектні технології на уроці”
28 жовтня 2015 року взяла участь у вебінарі ВГ “Основа” для педагогів усіх категорій за темою “Інтерактивне навчання: плюси і мінуси”
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙСТРА В/Н
МЕТА АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА: встановлення 11 тарифного розряду майстра виробничого навчання
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА: Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання
ВІДКРИТІ УРОКИ В МІЖАТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД на рівні навчального закладу
12.11.2013р., відкритий урок на тему: “Вивчення та опанування навиків з дотриманням вимог охорони праці та пожежної безпеки при роботі на РРО”. Під час проведення уроку була використана презентація та відеофільм
07.12.2014р., відкритий урок на тему: «Ознайомлення з основними елементами процесу обслуговування покупців”. Під час проведення уроку була використана презентація та інструкційні карти
МЕТОДИЧНІ НАПРАЦЮВАННЯ:
2012 р. Інструкційні карти з в\н для продавців продовольчих товарів 5 розряду. Інструкційні карти з виробничого навчання складено відповідно до програми виробничого навчання для продавців продовольчих товарів 5 розряду.Їх використовують при вивченні питань з надання органолептичної оцінки якості продовольчих товарів та відбору проб (розглянуто і схвалено на засіданні науково-методичної ради училища, протокол № 5 від 20 квітня 2012р.)
2013р. Методична доповідь: «Психологічний клімат колективу. Основні характеристики психологічного клімату в учнівському колективі» Соціально-психологічний клімат являється комплексною психологічною характеристикою, що відображає стан взаємовідносин та ступінь задоволеності всіх учасників навчального процесу різноманітними факторами життєдіяльності колективу групи.
2013р. Методична розробка:«Особливості формування в учнів навичок і умінь». Вироблення професійних виробничих умінь зв’язане з сприйманням, аналізом і переробкою інформації, її оцінкою з точки зору поставленої професійно-виробничої мети, формуванням і засвоєнням трудових дій, технологічних, виробничих процесів. (затверджено і ухвалено методичною комісією торгового профілю, протокол № 9 від 23.12.2013р.)
Формування професійного виробничого уміння, тобто уміння творчо працювати, зв’язане з регулюванням трудових дій, з внесенням до них відповідних корективів у процесі професійної виробничої трудової дії.
2014р. Методична доповідь: «Урок-основна форма організації навчання в ПТНЗ. Вимоги до сучасного уроку виробничого навчання». Сучасний урок відзначається конкретністю, чіткістю, логічністю, досягненням мети.
2014р. Навчально-методичне видання: “Уроки в/н в майстерні для продавців продовольчих товарів 5 розряду”
Навчально-методичне видання розроблено відповідно до стандартів та робочої навчальної програми з виробничого навчання професії продавець продовольчих товарів 5 розряду з метою надання допомоги майстрам виробничого навчання при проведенні інструктажів. Видання містить розроблені плани уроків, додатки дидактичних матеріалів, конспекти уроків (розглянуто і схвалено на засіданні методичної ради училища, протокол № 11 від 19 травня 2014р.)
2015р. Методична розробка: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання». Під активізацією навчально-пізнавальної діяльності розуміють підвищення рівня усвідомленого пізнання об’єктивно-реальних закономірностей у процесі навчання. Тому система роботи майстра в/н повинна будуватись з врахуванням поступового і цілеспрямованого розвитку творчих пізнавальних здібностей учнів, розвитку їх мислення. Звідси випливає висновок, що потрібно формувати мотиви навчання, бажання учнів розв’язувати пізнавальні задачі. (затверджено і ухвалено методичною комісією торгового профілю, протокол № 4 від 16.11.2015р.)
Позанавчальна робота
31 жовтня 2013 р. в рамках тижня професійно-технічної освіти проведено майстер-класи: «Зав’язування краваток» та «Декоративне оформлення упаковки», які провели учні ІІ курсу групи прод.пром.№1 разом з майстром виробничого навчання Гриценко Е.Е. Учні продемонстрували майстерність та оригінальність оформлення подарунка способом «ананас» і показали різні способи зав’язування краваток. Мультимедійний супровід у формі презентації з історії зав’язування краваток додав особливої родзинки до атмосфери проведення майстер-класів.
6 березня 2014р. відкрита виховна година на тему «Не вмре повік твоє святе ім’я» з нагоди святкування 200 – річчя від дня народження Т.Г.Шевченка проведена в групі продавець продовольчих та непродовольчих товарів другого курсу. Захід супроводжувала презентація, кожна сторінка якої відтворювала певні віхи життя Кобзаря. Особливої душевності заходу надавав тихий ліричний музичний супровід.
23 квітня 2014 р. майстер-клас провела учениця групи прод.пром. №1 ІІ курсу (майстер в\н Гриценко Е.Е.) з оформлення “Дерева щастя”, використовуючи різноманітні сучасні матеріали: стрічки, нитки, пакувальний папір, сизаль тощо. Майстер-клас супроводжувала презентація, розроблена учнями та майстром в результаті попередньо проведеної пошуково-дослідницької роботи гуртківців.
18 грудня 2014р. напередодні новорічних свят, відбулася виставка «Новорічні фантазії», організована членами гуртка «Пакування та декоративне оформлення товарів» (керівник Кияк Н.О.) та учнями групи продавців (майстри в/н Махлинець М.І., Гриценко Е.Е.).Експозиція виставки включала вироби, які використовуються при оформленні вітрин та декоруванні товарів. Учні проявили творчість і креативність у створенні оригінальних ялинок, новорічних композицій. Вироби, виготовлені з різних матеріалів та декоративних елементів, нікого з присутніх не залишили байдужим.
05 лютого 2015р. з метою удосконалення та розвитку естетичних смаків та дизайнерських здібностей майбутніх продавців у навчальному закладі проведено майстер-клас на тему «Декоративне оформлення келихів» за участю випускниці училища Балог Андреї та учениці групи прод\пром №1 І курсу Надь Катерини.
З перших хвилин майстер-класу всі присутні були вражені казковим перевтіленням звичайного келиха у чудову «весільну пару нареченого і нареченої», дивовижну «троянду» та «подих весни».
Проведення подібних майстер-класів відіграють важливу роль у підтримці зв’язків нашого навчального закладу з випускниками та роботодавцями.
06 лютого 2015р. оформлення тематичної вітрини до Дня Святого Валентина. Під час роботи учні групи №1 І курсу, з професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів, проявили максимум творчості, фантазії, вдало підібрали матеріали, символіку, використали декоративні елементи, виготовили макети, букети квітів, кошики тощо.