МИГОВКА НАДІЯ МИХАЙЛІВНА
Посада: майстер виробничого навчання
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: «Спочатку ти пізнай учня, тоді він зрозуміє тебе»
ОСВІТА: середня спеціальна
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ФАХОМ: технологія приготування їжі
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: Ужгородський технікум радянської торгівлі, 1979 р., кваліфікація – технік-технолог
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ: 28 років; на посаді майстра в/н – 14 років
ПЕДАГОГІЧНЕ ЗВАННЯ: майстер виробничого навчання ІІ категорії, 14.05.2010р.
РОБІТНИЧИЙ РОЗРЯД: кухар – 5 розряду; кондитер – 4 розряду
НАЗВА ПРОФЕСІЇ, З ЯКОЇ ВЕДЕ ПІДГОТОВКУ: кухар, кондитер
ФОРМА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:
– психолого-педагогічні курси при НМЦПТОПК підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій обл., свідоцтво 12 СПК № 932200 від 21 січня 2013 року (для майстрів в/н);
– практичний етап при Львівському ВПУ ресторанного сервісу та туризму з професії «кондитер» з 10.11.2014 по 21.11.2014, №
– стажування з 06.10.2014р.по 04.11.2014р., ресторан “Сезар”, м.Ужгород № 3/14
ВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРНОЮ ГРАМОТНІСТЮ: середній рівень
Педагогічна діяльність майстра в/н
Мета атестації педагогічного працівника: встановлення 12 тарифного розряду та підтвердження раніше присвоєного педагогічного звання “майстер виробничого навчання ІІ категорії”
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА: розвиток науково-дослідницьких навичок учнів
Відкриті уроки в міжатестаційний період
Проведено відкритий урок виробничого навчання 10 жовтня 2014 року на тему “Приготування холодних страв і закусок” в групі кухар-кондитер №2
Уроку передувала самостійна пошукова діяльність учнів, які зібрали різні рецептури приготування холодних страв та закусок та способи визначення їх поживної цінності.
Практичний етап передбачав приготування учнями під час уроку бутербродів (сандвічі, тартинки та канапе) та їх презентацій.
На завершення був проведений виховний захід, на якому учні ознайомилися з історією приготуванню салатів у різних країнах світу.
Методичні напрацювання
Методична розробка уроку-презентації виробничого навчання на тему: “Технологія приготування бісквітного тіста та виробів з нього”, 2011 рік.
Дана методична розробка з використанням презентації є однією із інноваційних форм підготовки кондитера, адже здобуття практичних вмінь та навичок майбутніх висококваліфікованих робітників підприємств харчування різних форм власності досягають шляхом застосування сучасних педагогічних технологій.
Методична розробка: «Новітні технології проведення сучасного уроку виробничого навчання», 2012 рік.
Головним завданням професійно-технічної освіти є якісна професійна підготовка кваліфікованих робітників для різних галузей економіки з урахуванням потреб ринку, що забезпечується впровадженням інноваційних технологій навчання. Підготовка сучасного робітника повинна відповідати цілій низці вимог, під впливом яких у нього розвиваються вміння: самостійно виконувати і оновлювати знання, ставити проблеми, творчо мислити, приймати оригінальні рішення в нестандартних ситуаціях, бути соціально-активною особистістю тощо.
Мета даної роботи – висвітлити новітні технології проведення сучасного уроку виробничого навчання і спосіб виготовлення кондитерських борошняних виробів на прикладі пряничного тіста. Законодавчою базою новітніх технологій для проведення сучасного уроку виробничого навчання є «Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах», «Положення про виробничу практику та працевлаштування випускників професійно-технічних навчальних закладів» та інші нормативно-правові акти у галузі професійно-технічної освіти.
Предмет дослідження – новітні технології для проведення сучасного уроку виробничого навчання.
Методична розробка на тему: «Технологія приготування пряникового тіста і вироби з нього ”, 2013р.
Дана методична розробка використовується при проведенні уроку виробничого навчання на тему: «Технологія приготування пряникового тіста і вироби з нього», що сприяє забезпеченню високої якості навчання та відпрацюванню навичок самостійної роботи учнів.
Методична розробка на тему: «Технологія приготування страв з м’яса та сільськогосподарської птиці ”, 2014р.
Дана методична розробка використовується при проведенні уроку виробничого навчання на тему: «Технологія приготування страв з м’яса та сільськогосподарської птиці», що сприяє забезпеченню високої якості навчання та відпрацюванню навичок самостійної роботи учнів.
Позанавчальна діяльність
Виховні години:
«Родинні традиції, свята і обряди»
Мета відкритої виховної години:
– формувати у учнів знання про культуру та звичаї українського народу, про зв’язок між особливостями соціального розвитку, характеру українців з українською культурою;
– показати особливості української національної кухні, місце традиційних страв в соціальному спілкуванні, познайомити учнів з обрядовістю при споживанні традиційних страв;
– виховувати у учнів повагу до українських національних традицій.
Методична розробка виховної роботи «Просимо до столу»
Сім’я, як відомо, є природною основою суспільства. В сім’ї, через сім’ю, в умовах родинного побуту, праці, дозвілля формуються первинні ціннісні орієнтації та соціальні настанови молодого покоління.
Методична розробка виховної роботи «Свято – святе Водохреща»
Мета: поглибити знання учнів про свято Водохреща, звичаї, обряди, традиції, пов’язані з циклом Різдвяних свят;
розвивати творчі здібності учнів – уміння виразно читати поетичні твори;
виховувати повагу до традицій наших прапрадідів, патріотизм, милосердя, почуття прекрасного.