КОМАРНИЦЬКА РОЗАЛІЯ ФРАНКІВНА
Посада: майстер виробничого навчання
Педагогічне кредо: “І тільки в праці життя і краса” В. Сосюра
ОСВІТА: середня спеціальна
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ФАХОМ: кухар, технік-технолог
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: Ужгородське професійне торгово-кулінарне училище №20, 1981 рік. Ужгородський технікум радянської торгівлі, 1987 рік
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ: 33 роки, на посаді майстра виробничого навчання 5 років
РОБІТНИЧИЙ РОЗРЯД: кухар V розряду
НАЗВА ПРОФЕСІЙ, З ЯКИХ ВИДЕ ПІДГОТОВКУ: кухар, кондитер
ФОРМА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ: психолого-педагогічні курси при науково-методичному центрі професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області, свідоцтво12 СПК 976403 від 27 січня 2014 року
ВОЛОДІННЯ КОМПЮТЕРНОЮ ГРАМОТНІСТЮ: середній рівень
МЕТА АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА: встановлення 10 тарифного розряду
Методична проблема: вміле володіння системою сучасних методів навчання на уроках виробничого навчання
Методична доповідь: «Виробниче навчання у сучасних умовах», 2012 р.
Відкритий урок (на рівні навчального закладу): «Приготування страв з м’яса, с/г птиці та субпродуктів», 05.02.2013 р.
Інноваційний проект: «Дослідження українських традицій з технології приготування вареників з різних видів тіста та начинок», 17.12.2013 р.
Проект був представлений за такими напрямками:
1. Приготування та дегустація вареників з різних видів тіста та начинок.
2. Проведення виховного заходу «Вареники, вареники, божі хваленики».
3. Підведення підсумків з попереднім обговоренням смакових якостей вареників з експериментальними видами начинок.
Узагальнюючи дослідження педагогічних умов впровадження інноваційних виробничих технологій у процес підготовки кваліфікованих робітників кулінарного профілю, слід зазначити, що усі дослідженні рецептури вареників з різного виду тіста та начинок, які не включені в навчальну програму, можуть бути використані при складанні завдань кваліфікаційної пробної роботи.
Участь у проекті забезпечує високий рівень пізнавальної активності, до розумової діяльності залучаються емоції, нові знання здобуваються у суперечках, формуючи варіативне мислення. Отже, процес виробничого навчання стає радісним, цікавим, тобто ефективним. Крім того, учні здобувають знання, порівнюючи, зіставляючи, даючи оцінку смаковим якостям вареників, досліджують і роблять власні висновки.
Для педагога участь у проектній діяльності дозволяє:
засвоїти проектний спосіб як засіб розвитку освітнього простору та втілення інновацій в освіту та у виробництво;
розвинути свою культуру та професійну компетентність у рамках проектної, конструкторської й управлінської діяльності;
створити умови для саморозвитку, самоорганізації, самореалізації кожного учасника освітнього процесу.
Методична розробка: «Урок – основна форма організації навчання в ПТНЗ. Вимоги до сучасного уроку виробничого навчання», 09.10.2014 р.
Участь у розробці технологічних та інструкційних карток для кухаря ІІІ розряду, 2012 рік. «Приготування страв з яєць», «Приготування прісного тіста та виробів з нього», «Гарячі напої», «Обробка та нарізка овочів».
Проведення конкурсу у групі та участь переможців у загальноучилищному конкурсі «Проста нарізка овочів», «Приготування дріжджового тіста та виробів з нього».
Позанавчальна робота: участь учнів у фестивалі «Воскресни писанко» та різних святкових заходах в училищі.