КОЩАК ВІКТОР ЙОСИПОВИЧ
Посада: викладач
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:«Поставити справу так, щоб усе, що підлягало вивченню, вивчалось: легко; швидко; ґрунтовно» Я. А. Коменський
ОСВІТА: вища
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ФАХОМ: фізика і астрономія
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: Дрогобицький педагогічний інститут, кваліфікація – вчитель фізики і астрономії, 1977 рік.
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ: 30 років
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ: спеціаліст вищої категорії, 16.05.2008 р
ПРЕДМЕТ, ЯКИЙ ВИКЛАДАЄ: Правила дорожнього руху
ФОРМА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ: 2017, НМЦ ПТО ПК ІПП у Хмельницькій області, свідоцтво ПК 22771726/001000 від 17.05.2017
ВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРНОЮ ГРАМОТНІСТЮ: високий рівень
НАГОРОДИ: Нагрудний знак «Відмінник освіти України»; Нагрудний знак «А.С.Макаренка», 2007р., Обласна педагогічна премія ім. Августина Волошина, 2010, “За розвиток регіону”, 2018р.
Педагогічна діяльність викладача
МЕТА АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА: підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії “спеціаліст вищої категорії”
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА: підвищення якості уроку шляхом новаторства, творчого пошуку і практичної спрямованості навчання
Система роботи викладача
- Використання презентацій та ділових ігор на уроках робить навчання доступним та цікавим, пробуджує в учнів інтерес до вивчення нового матеріалу.
- Використання ЕЗН дозволяє автоматизувати проведення уроку, якісно підготуватися та провести урок, дає можливість використати комплекс форм, методів та засобів навчання.
- Підвищення фахового рівня дозволяє впроваджувати інноваційні технології у навчальний процес.
ВІДКРИТІ УРОКИ В МІЖАТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД
05 жовтня 2016р. Комбінований урок з елементами інтерактивних методів на тему: «Обов’язки і права пішоходів і пасажирів»
03 листопада 2017р. урок практичної спрямованості з використанням самостійної пошукової роботи учнів на тему: «Відповідальність за порушення ПДР».
21 вересня 2018р. Ділова гра на тему: «Рух транспорту, безпека пішоходів»
МЕТОДИЧНІ НАПРАЦЮВАННЯ
Методична розробка «Ділові ігри на уроках теоретичного навчання»
Коротка анотація напрацювання:
В роботі описується ділова гра як форма співпраці учнів з викладачем на прикладі розробленого уроку на тему: “Рух транспорту, безпека пішоходів”. Ділова гра дає можливість учням більш повно побачити картину проблеми, яка вивчається на уроці та взяти участь у її вирішенні
УЧАСТЬ У РОБОТІ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ:
Виступ з досвіду роботи «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках теоретичного навчання»
ПОЗАНАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ (жовтень2017) активізація роботи з попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму та бережливого ставлення до збереження свого здоров’я, життя та життя оточуючих
ПЛАН
ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ
ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
(жовтень 2017)
День перший Розгадування кросвордів з ПДР (група кухар,кондитер №1 І курс)
День другий Інформаційна хвилинка на лінійці училища(учні групи кухар,кондитер №2 І курс)
День третій Перегляд відеороликів (учні групи кухар,кондитер №3 І курс)
День четвертий Виховна година «Безпека на дорозі – безпека життя» (учні групи кухар,кондитер №4 курс)
День п’ятий Практичне заняття «Надання першої долікарської допомоги постраждалим в ДТП» (фельдшер Мишковський В.С.)