«Виявлення мотивації навчання учнів ПТНЗ» (модифікована методика Є. Ільїна «Мотивація навчання у ВНЗ»)
«Вивчення рівня соціальної адаптованості»
соціометричної методики Дж. Морено
Вивчення психологічного клімату в групах за адаптованою методикою Р. Нємова
«Q – сортування» В. Стефансона
«Загальний рівень комунікабельності», методика Ряховського
«Дослідження труднощів у встановленні контактів», опитувальник В.В. Бойка
«Дослідження показників і форм агресії», опитувальник А. Басса і А. Дарки в адаптації О.К. Осницького
«Діагностика темпераменту», тест-опитувальник Г. Айзенка
Методика «САН» оцінка самопочуття, активності та настрою
«Шкала самооцінки» Ч. Спілбергера та Ю. Ханіна, дослідження рівня тривожності
«Визначення готовності підлітка відповідати соціальним нормам», опитувальник Д. Марлоу та Д. Крауна
«Визначення домінуючого уявлення про стиль життя юнацтва», опитувальник Матусевича
«Модифікований опитувальник типів акцентуацій характеру у підлітків» Лічко, Подмазіна
«Профорієнтаційний опитувальник» Дж. Холланда
Методика «Будь готовий»