10 травня

Продовжується профорієнтаційна діяльність

Вже незабаром розпочнеться вступна кампанія на 2024/2025н.р., тому пріоритетним питанням діяльності нашого закладу й надалі залишається проведення профорієнтаційної роботи серед учнівської молоді.

Зокрема, 29 квітня представники училища Євгеній Кучерявий та Лариса Свистак відвідали Кам’яницький ліцей Оноківської тг, де провели з учнями 9-11-х класів профорієнтаційні тренінги на тему «Моя професія – моє майбутнє». У програмі тренінгів використовувалися вправи, ігри профорієнтаційного змісту, які дали можливість створити позитивне середовище, в якому учні  навчалися новим способам дій і поведінковим реакціям; експериментували з новими стратегіями у вирішенні проблем; усвідомлено ставилися до вибору майбутньої професійної діяльності. Зазначимо, що в основу профорієнтаційних тренінгів покладено формулу вибору професії «Хочу – Можу – Треба». Учні поступово проходили ряд вправ, набуваючи практичний досвід використання цієї формули при вирішенні проблеми професійного самовизначення.

08-09 травня майстри виробничого навчання Мар’яна Мулеса та Мар’яна Деревляник відвідали одразу два заклади загальної середньої освіти – Ужгородський ліцей №5 та Ужгородський мистецький ліцей «Перспектива».

Сьогодні, 10 травня, майстер в/н Ольга Трельо повела профорієнтаційну дискусію з учнями Великолазівського ЗЗСО І-ІІІст.

Зауважимо, що робота проводилася з учнями 9-х та 11-х класів: представлено матеріали та інформацію як про наші професії так і про освітній заклад у цілому. Надано вичерпну інформацію про переваги професійної освіти у сучасному світі, умови вступу, особливості освітнього процесу, а також про можливості розкриття своїх здібностей у позаурочний час – під час занять у гуртках технічної творчості, спортивних секціях чи культурно-масовому житті закладу.

Слід відмітити неабияку активність учнів – озвучено ряд запитань, які стосувалися, до прикладу, можливих преференцій для окремих категорій громадян під час вступу, отримання соціальних виплат та стипендії, організації виробничої практики, дозвілля та, чи не основне, перспективи працевлаштування.