Коршинський Я.П.

Коршинський Ярослав Петрович

 

ПОСАДА: викладач
КРЕДО: Правильно навчає той – хто навчає цікаво»(А.Ейнштейн)
ОСВІТА:
 вища 

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ФАХОМ: інженер-механік

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: Львівський сільськогосподарський інститут,1980

СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ: 4 роки

КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ: не атестувався

ФОРМА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ: 2018р. психолого-педагогічні курси при Білоцерківському інституті неперервної педагогічної освіти(для викладачів професійно-теоретичної підготовки),свідоцтво 

2016р.ТОВ «Закарпатський навчальний центр підготовки та перепідготовки кадрів», посвідчення №11592-ОП;

ВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРНОЮ ГРАМОТНІСТЮ: достатній рівень

Педагогічна діяльність

 

МЕТА АТЕСТАЦІЇ: присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст другої категорії»

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:«Організація особистісно – орієнтованого навчання учня шляхом впровадження    сучасних інноваційних технологій у навчальний процес»

Життєве кредо:«Мети досягає той, хто її прагне та працює над собою»

Педагогічне кредо:«Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому»

 

Відкриті уроки:

24.11.2015р. «Вплив електричного струму на організм людини», урок  в групі кухар-кондитер №4.

16.11.2016р. «Надання першої допомоги потерпілим при нещасних випадках» урок в групі кухар-кондитер №3.

 

 

 

 

 

06.11.2017р. « Вогнегасильні речовини та пристрої. Особливості гасіння пожеж» урок в групі кухар-кондитер №2.

 Методичні напрацювання:

2014рік. Методична розробка уроку з предмету «Охорона праці» та розробка відповідних тестів з теми: «Навчання, інструктування і перевірка знань з питань охорони та безпеки праці»

2015рік.  Методична розробка уроку та тестів з електробезпеки. Тематичне оформлення кабінету з охорони праці( №48) з розробкою та виготовленням  повного комплекту плакатів з охорони праці, енергобезпеки, пожежної безпеки, надання першої долікарської допомоги.

2016рік. Методична розробка уроку та тестів по наданню долікарської допомоги   потерпілим.

2017рік. Методична розробка уроку та тестів з теми: «Вогнегасильні речовии та пристрої. Особливості гасіння пожеж».

 Методична робота:

Створення електронної бази напрацювань для охорони праці учнів по професіям –    кухар, кондитер, офіціант, бармен.

Створюється збірник відеороликів з охорони праці та техніки безпеки на робочих  місцях кухарів-кондитерів, барменів та офіціантів.

 Доповіді, виступи:

перед трудовим колективом училища:

 

 

 

 

 

 

02.09.2014р. «Порядок розслідування нещасних випадків, профзахворювань і аварій на виробництві».

04.03.2015р. «Порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу в навчальному закладі».

 

 

 

 

21.01.2016р. «Організація пожежної безпеки в учбовому закладі».

18.02.2016р. «Природні загрози та техногенні небезпеки, ліквідація аварій».

25.02.2016р. « Вимоги безпеки під час експлуатації кухонного та кондитерського   устаткування при приготуванні кулінарно-кондитерських виробів».

29.09.2016р. «Забезпечення безпеки учнів та персоналу в період навчально-виховного та виробничого процесів».

22.09.2017р. «Організація забезпечення належного протипожежного режиму в учбовому закладі – відповідальне ставлення усіх працюючих у колективі».

Організація та участь учнів в олімпіадах:

17.01.2014р. Проведено 1етап олімпіади серед учнів першого курсу з предмету «Основи охорони праці».

 

 

 

 

12.02.2016р. Проведено 1етап олімпіади серед учнів першого курсу з предмету «Основи охорони праці».

 

 

 

 

08.02.2017р. Проведено 1етап олімпіади серед учнів першого курсу з предмету «Основи охорони праці».

 

 

 

 

В 2014,2016,2017рр. учні училища приймали участь в обласних олімпіадах з предмету « Основи охорони праці».

 Предметні тижні:

Щорічно (в період відзначення 28 квітня Всесвітнього дня охорони праці) в межах проведення методичних тижнів охорони праці та безпеки життєдіяльності  проводяться:

-круглі столи на тематику дотримання правил з ОП та БЖД учасниками навчально-виховного процесу;

-перевірки стану приміщень училища та параметрів мікроклімату;

-рейди –перевірки виконання учнями вимог безпеки життєдіяльності;

-заходи за участю фахівців ДСНС, ДАІ;

-організовується перегляд нормативної документації;

-оновлюються куточки з охорони праці та безпеки життєдіяльності;

-поновляються запобіжні надписи, знаки безпеки;

-проводяться бесіди з учнями щодо безпечної поведінки в побуті та громадських  місцях;

-проводяться тематичні лекції в групах на тематику, як запобігти професійним захворювання;

-проводяться виставки нормативної та фахової літератури в бібліотеці;

-оголошується конкурс стінних газет на тему: «Охорона праці та безпека життєдіяльності».

 Проведення поза навчальних заходів, виховних годин:

Щороку перед літніми канікулами та зимовими святами з учнями проводяться бесіди з безпеки поведінки на воді, під час стихійних лих, на льоду та під час новорічних свят.

Перед виходом на виробничу практику проводяться уроки – діалоги на теми: «Дотримання вимог внутрішнього трудового розпорядку запорука безаварійної роботи», «Причини виробничого травматизму та запобігання їм».