Коршинський Ярослав Петрович
ПОСАДА: викладач
КРЕДО: Правильно навчає той – хто навчає цікаво»(А.Ейнштейн)
ОСВІТА: вища
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ФАХОМ: інженер-механік
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: Львівський сільськогосподарський інститут,1980
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ: 4 роки
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ: не атестувався
ФОРМА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ: 2018р. психолого-педагогічні курси при Білоцерківському інституті неперервної педагогічної освіти(для викладачів професійно-теоретичної підготовки),свідоцтво
2016р.ТОВ «Закарпатський навчальний центр підготовки та перепідготовки кадрів», посвідчення №11592-ОП;
ВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРНОЮ ГРАМОТНІСТЮ: достатній рівень
Педагогічна діяльність
МЕТА АТЕСТАЦІЇ: присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст другої категорії»
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:«Організація особистісно – орієнтованого навчання учня шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій у навчальний процес»
Життєве кредо:«Мети досягає той, хто її прагне та працює над собою»
Педагогічне кредо:«Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому»
Відкриті уроки:
24.11.2015р. «Вплив електричного струму на організм людини», урок в групі кухар-кондитер №4.
16.11.2016р. «Надання першої допомоги потерпілим при нещасних випадках» урок в групі кухар-кондитер №3.
06.11.2017р. « Вогнегасильні речовини та пристрої. Особливості гасіння пожеж» урок в групі кухар-кондитер №2.
Методичні напрацювання:
2014рік. Методична розробка уроку з предмету «Охорона праці» та розробка відповідних тестів з теми: «Навчання, інструктування і перевірка знань з питань охорони та безпеки праці»
2015рік. Методична розробка уроку та тестів з електробезпеки. Тематичне оформлення кабінету з охорони праці( №48) з розробкою та виготовленням повного комплекту плакатів з охорони праці, енергобезпеки, пожежної безпеки, надання першої долікарської допомоги.
2016рік. Методична розробка уроку та тестів по наданню долікарської допомоги потерпілим.
2017рік. Методична розробка уроку та тестів з теми: «Вогнегасильні речовии та пристрої. Особливості гасіння пожеж».
Методична робота:
Створення електронної бази напрацювань для охорони праці учнів по професіям – кухар, кондитер, офіціант, бармен.
Створюється збірник відеороликів з охорони праці та техніки безпеки на робочих місцях кухарів-кондитерів, барменів та офіціантів.
Доповіді, виступи:
перед трудовим колективом училища:
02.09.2014р. «Порядок розслідування нещасних випадків, профзахворювань і аварій на виробництві».
04.03.2015р. «Порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу в навчальному закладі».
21.01.2016р. «Організація пожежної безпеки в учбовому закладі».
18.02.2016р. «Природні загрози та техногенні небезпеки, ліквідація аварій».
25.02.2016р. « Вимоги безпеки під час експлуатації кухонного та кондитерського устаткування при приготуванні кулінарно-кондитерських виробів».
29.09.2016р. «Забезпечення безпеки учнів та персоналу в період навчально-виховного та виробничого процесів».
22.09.2017р. «Організація забезпечення належного протипожежного режиму в учбовому закладі – відповідальне ставлення усіх працюючих у колективі».
Організація та участь учнів в олімпіадах:
17.01.2014р. Проведено 1етап олімпіади серед учнів першого курсу з предмету «Основи охорони праці».
12.02.2016р. Проведено 1етап олімпіади серед учнів першого курсу з предмету «Основи охорони праці».
08.02.2017р. Проведено 1етап олімпіади серед учнів першого курсу з предмету «Основи охорони праці».
В 2014,2016,2017рр. учні училища приймали участь в обласних олімпіадах з предмету « Основи охорони праці».
Предметні тижні:
Щорічно (в період відзначення 28 квітня Всесвітнього дня охорони праці) в межах проведення методичних тижнів охорони праці та безпеки життєдіяльності проводяться:
-круглі столи на тематику дотримання правил з ОП та БЖД учасниками навчально-виховного процесу;
-перевірки стану приміщень училища та параметрів мікроклімату;
-рейди –перевірки виконання учнями вимог безпеки життєдіяльності;
-заходи за участю фахівців ДСНС, ДАІ;
-організовується перегляд нормативної документації;
-оновлюються куточки з охорони праці та безпеки життєдіяльності;
-поновляються запобіжні надписи, знаки безпеки;
-проводяться бесіди з учнями щодо безпечної поведінки в побуті та громадських місцях;
-проводяться тематичні лекції в групах на тематику, як запобігти професійним захворювання;
-проводяться виставки нормативної та фахової літератури в бібліотеці;
-оголошується конкурс стінних газет на тему: «Охорона праці та безпека життєдіяльності».
Проведення поза навчальних заходів, виховних годин:
Щороку перед літніми канікулами та зимовими святами з учнями проводяться бесіди з безпеки поведінки на воді, під час стихійних лих, на льоду та під час новорічних свят.
Перед виходом на виробничу практику проводяться уроки – діалоги на теми: «Дотримання вимог внутрішнього трудового розпорядку запорука безаварійної роботи», «Причини виробничого травматизму та запобігання їм».