19 вересня відбулося засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання. Педагогічні дебати з питання «Самоосвіта викладача: навіщо педагогу вчитися?» пройшли у жвавій, невимушеній обстановці. Голова методичної комісії Барч О.І. у своєму виступі наголосила на важливості самоосвіти для педагогів як стимулу професійного зростання та звернула увагу присутніх на вимоги до складання особистих планів педагогічних працівників.
19 вересня відбулося засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання. Педагогічні дебати з питання «Самоосвіта викладача: навіщо педагогу вчитися?» пройшли у жвавій, невимушеній обстановці. Голова методичної комісії Барч О.І. у своєму виступі наголосила на важливості самоосвіти для педагогів як стимулу професійного зростання та звернула увагу присутніх на вимоги до складання особистих планів педагогічних працівників.Продовжили засідання виступи майстра виробничого навчання Кирик К.Ю. та викладачів Галаговець А.М., Качур В.М., які поділилися досвідом роботи з питань основ педагогічної психології, етапів планування та підготовки до уроку виробничого навчання, впровадження ігрових технологій у навчальний процес та застосування кейс-методу на уроках професійної етики і психології. Наприкінці засідання було розглянуто та затверджено план проведення відкритого уроку викладача Назаренко О.В. з предмета «Страви закарпатської кухні».
{gallery}19-09-17{/gallery}