БОРИСЕНКОВА ВАЛЕНТИНА ТОМАШІВНА майстер

БОРИСЕНКОВА ВАЛЕНТИНА ТОМАШІВНА

ПОСАДА: майстер в/н
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: “Професійна майстерність основа підготовки конкурентноздатного робітника”
ОСВІТА: повна вища
СПЕЦІАЛІСТ ЗА ФАХОМ: технологія і організація підприємств громадського харчування, інженер-технолог
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: 1986р. Київський торгово-економічний інститут
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ: 18 років, на посаді майстра в/н – 10 років
РОБІТНИЧИЙ РОЗРЯД: офіціант, бармен четвертого розряду
НАЗВА ПРОФЕСІЇ, З ЯКОЇ ВЕДЕ ПІДГОТОВКУ: офіціант, бармен
ФОРМА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ: курси психолого-педагогічної та методичної підготовок при НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області, свідоцтво №12СПК 933052, від 21 січня 2013р.(майстрів в/н);
курси при Дніпродзержинському центрі підготовки і перепідготовки робітничих кадрів, присвоєно кваліфікацію офіціант,бармен 4 розряд, свідоцтво НР №47625632 від 30.07.2014р.
стажування з 10.05.2014 р. по 20.06.2014р. «Губертус», довідка № 1/14;
ВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРНОЮ ГРАМОТНІСТЮ: достатній рівень

Педагогічна діяльність майстра
Мета атестації педагогічного працівника: встановлення 11 тарифного розряду майстра в/н
Методична проблема: Використання інноваційних технологій під час проведення уроків виробничого навчання
ВІДКРИТІ УРОКИ В МІЖАТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД
29.10.2013р. відкритий урок виробничого навчання на тему: «Лідготовка торгового залу ресторану до обслуговування» під час відкриття модернізованих навчально-виробничих майстерень та навчального ресторану з професії офіціант, бармен.
21.11.2014р. відкритий урок на тему: « » з використанням презентації
30.04.2015р. конкурс «Я – майстер шеф», який проводився на базі майстерні-навчального ресторану та кухні-лабораторії за участю учнів, що навчаються за професією офіціант та кухар. Програма конкурсу передбачала формування трьох команд, у які входили представники обох професій. Кожна з команд представляла окремий віртуальний ресторан: європейської, східної, закарпатської кухонь. Офіціанти презентували свій ресторан: розповідали про заклад та кухню, яку вони пропагують, особливості меню, а також сервірували столи, подавали готові страви, обслуговували відвідувачів, роль яких виконували члени журі – педагоги училища. Проведенню конкурсу передувала попередня пошукова робота учнів. Тут вони проявили неабияку винахідливість, творчість, наполегливість у досягненні хороших результатів: самостійно планували організаційний та технологічний процес, починаючи з назви майбутнього ресторану, складання меню і закінчуючи розробкою технологічних та калькуляційних карток.
15.10.2015р. відкритий урок виробничого навчання (поточний інструктаж) на тему «Приготування, оформлення та відпуск молочних коктейлів» у групі ІІ курсу з професії бармен під час засідання обласної секції педагогічних працівників професій громадського харчування офіціант, бармен на тему: «Формування ключових компетентностей при підготовці кваліфікованих робітників для сфери обслуговування».

Методичні напрацювання

2012р. Методична доповідь на тему «Сучасні технології професійного навчання»
2013р. Методична доповідь на тему «Індивідуалізація та диференціація процесу виробничого навчання»
2014р. Методична доповідь на тему «Основи педагогічної психології»
2015р. Методична розробка на тему «Урок виробничого навчання – основна форма організації навчання в ПТНЗ. Вимоги до сучасного уроку виробничого навчання»