Рачкулинець Марина Юріївна

РАЧКУЛИНЕЦЬ МАРИНА ЮРІЇВНА

Посада: викладач
Педагогічне кредо: “Мудрий не той хто знає, а той, чиї знання корисні”
ОСВІТА: повна вища 
Спеціаліст за фахом: спеціаліст з технології хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчових концентратів.
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: 2010р. Київський національний університет харочових технологій.
ПРЕДМЕТИ, ЯКІ ВИКЛАДАЄ: “Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства” ЛПР, “Малювання і ліплення”
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ:  5 років 
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ: спеціаліст
ФОРМА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ: 28 квітня 2015р. курси психолого-педагогічної та методичної підготовок при НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області, свідоцтво №12СПВ 136689, викладачів професійно-теоретичної підготовки.
ВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРНОЮ ГРАМОТНІСТЮ: високий рівень, навчання за програмою Intel. “Навчання для майбутнього”, 2012 рік  

 

Педагогічна діяльність викладача

 

Мета атестації педагогічного працівника: присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії»
Методична проблема: Використання інноваційних технологій під час проведення уроків

Відкриті уроки в міжатестаційний період на рівні навчального закладу
19.01.2014 р. відкритий урок на тему: «Малювання орнаменту». Під час проведення уроку була використана презентація та відеофільм
18.01.2015 р. «Виготовлення елементів оздоблення з малювальної маси». Метою даного уроку є мотивація пізнавальної діяльності учнів через пошукову роботу, розвивати їх творчість, що сприяє підвищенню якості навчання, а також закріпленню теоретичних знань і практичних вмінь по темі (елементи оздоблення із малювальної маси).

Методичні напрацювання
2013р. — робочий зошит для лабораторно-практичних робіт з предмета “Технологія приготування кондитерських виробів з основами товарознавства” для кондитерів 4 розряду.
Робочий зошит для ЛПР розроблений з метою забезпечення ефективності проведення занять.
В зошиті наведено методику проведення лабораторно-практичних робіт з предмета «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства», приведено послідовність приготування страв та контрольні питання з теми, інструкційно-технологічні карти страв з перерахунком сировини на задану кількість порцій. Розраховано на 36год. відповідно до державних стандартів ПТО

Методичні доповіді
2012р. “Використання сервісів 2.0”
2013р. “Періодизація психологічного розвитку та етапи життєвого шляху особистості”
2015р. “Використання методів виховання в умовах сьогодення”

2014р. Звіт про використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках, як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів.
2015р. – методична розробка на тему “Використання інноваційних і педагогічних технологій під час проведення уроків”
В даній методичній розробці запропонований алгоритм упровадження інновацій, який складається з:
Вивчення завдань, передбачених робочими навчальними планами та іншими нормативними документами.
Аналіз вимог які пред’являються учням на виробництві та зіставлення отриманих у його процесі даних із соціальними вимогами і моделювання еталонних результатів.
Пошук ідей, рекомендацій, що можуть бути впроваджені на уроці.
Розроблення планів та конспектів уроків, які охоплюють закономірності впровадження нового.
Відбір дидактичних, матеріальних, інформаційних, організаторських засобів тощо.
17.02.2015р. Участь у роботі психолого-педагогічного семінару «Особливості взаємодії педагогів з учнями з різними типами темпераменту», який підготувала та провела практичний психолог училища Свистак Лариса Михайлівна з метою підвищення психологічної культури педагогів.
26.02.2016р. взяла участь у майстер-класі шефа-кухаря ресторану «Ля-фамілія» з використанням молекулярної кулінарії під час приготування страв з м’яса та десертів.

Позанавчальна діяльність викладача

Згідно плану роботи предметного гуртка «Малювання та ліпка» разом з учнями були розроблені презентації на теми:
1. «Приготування оздоблювальної малювальної маси для пряників»
2. «Приготування мастики»
3. «Приготування желе»