Качур Вікторія Миколаївна

КАЧУР ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА

Посада: викладач
Педагогічне кредо: “Правильно навчає той – хто навчає цікаво” ( А. Ейнштейн)
Освіта: вища
Спеціальність за фахом: психолог.
Навчальний заклад: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2002р.
Стаж педагогічної роботи: 11 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. 
Предмет, який викладає: психологія і етика ділових відносин
Форма та результати підвищення кваліфікації: 2018, Білоцерківський ІНПО, свідоцтво СПК № 35946459-000258-18 від 27.04.2018
Володіння комп’ютерною грамотністю: високий рівень

Педагогічна діяльність викладача

ЖИТТЄВЕ КРЕДО: «Оптимізм перемагає все»

МЕТА АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА: підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії “спеціаліст вищої категорії”

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА: Інтерактивні методи навчання як засіб розвитку ключових компетентностей учнів на уроках теоретичного навчання

ВІДКРИТІ УРОКИ В МІЖАТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД

Жовтень 2016р. – бінарний урок – викладач + практичний психолог на тему: «Культура спілкування».

Листопад 2017р. – урок з предмета «Основи психологіїї і професійної етики» з використанням кейс технологій на тему: “Діловий етикет офіціанта”

Грудень 2018р.– ділова гра на тему: «Конфліктні ситуації та їх вирішення. Запобігання конфліктів»

 

 

 

 

МЕТОДИЧНІ НАПРАЦЮВАННЯ

Методична розробка  «Ділові ігри на уроках теоретичного навчання»,2017р.

Методична розробка «Інтерактивні методи навчання як засіб розвитку ключових компетентностей учнів на уроках теоретичного навчання»,2018р.

 

 

УЧАСТЬ У РОБОТІ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ: 2017р, – виступ з досвіду роботи «Використання кейс-технологій на уроках психології та професійної етики»

 

 

 

ПУБЛІКАЦІЇ В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Методична розробка «Інтерактивні методи навчання як засіб розвитку ключових компетентностей учнів на уроках теоретичного навчання», інформаційно-методичний збірник “Вісник”,2019р.

ПОЗАНАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ Листопад 2015 р. – брейн – ринг “Значення знань психології в майбутній професії” (за участі учнів групи продавців.