Головна

Новини

Про нас

Абітурієнту

Учням та батькам

Випускникам та роботодавцям

У пошуку удосконалення

Педагогічний досвід
  • Реєстрація

    Педагогічний досвід - це система педагогічних знань, умінь і навичок, способів здійснення творчої педагогічної діяльності, емоційно-ціннісних ставлень, здобутих у процесі практичної навчально-виховної роботи. Педагогічний досвід може бути масовим і передовим. Передовий педагогічний досвід формується на основі масового завдяки оволодінню об'єктивними педагогічними закономірностями (Ю.К.Ба-банський).

    Передовий педагогічний досвід - це діяльність педагога, яка забезпечує стійку ефективність навчально-виховного процесу шляхом використання оригінальних форм, методів, прийомів, засобів навчання та виховання, нових систем навчання і виховання або вже відомих форм, методів, прийомів, засобів роботи на основі їх удосконалення. Це досвід, завдяки якому досягаються кращі, ніж у масовому досвіді, результати. Досвід може бути масовим, раціоналізаторським і новаторським (останній є інноваційним).

Впроваджуємо:

Досвід роботи викладачів Кияк Н.О. - «Впровадження інноваційних технологій на уроках товарознавства непродовольчих товарів»

     ОСНОВНА МЕТА: на основі інноваційних форм викликати в учнів живий вогник пізнання, бажання оволодіти знаннями з предмета. Створити такі умови, щоб учень міг здобути інформацію, викликати в нього інтерес до навчання.
    Коли учень експериментує, добирає і класифікує інформаційні матеріали, тоді він задає запитання з приводу того, що його так чи інакше зацікавило, а викладач на них відповідатиме. В результаті вийде урок, побудований на основі досвіду.
    Ці форми навчання реалізую за допомогою інноваційних методів навчання:
- частково-пошукового;
- методу проблемного викладу знань;
- навчально-дослідницького;
- науково-дослідного.

та Махлинець М.І. - «Використання міжпредметних зв'язків як фактор оптимізації процесу підготовки майбутніх торгових працівників»

Способи реалізації міжпредметних зв'язків у процесі навчання
Викладач ставить проблемні (навідні) питання; дає завдання на спостереження, зіставлення фактів, відомих, наприклад, з виробничої практики; пропонує ситуації, зокрема з виробничим змістом, складання конспекту, завдання на підготовку учнями доповіді, повідомлення на визначену тему, виконання комплексних завдань з міжпредметними зв'язками.
Форми реалізації міжпредметних зв'язків також можуть бути різні: урок-диспут, технічні конференції; тематичні вечори тощо.
Міжпредметні зв’язки класифікують:
- за змістом навчального матеріалу;
- за уміннями, що формуються;
- за методами та засобами навчання.

 

Коментарії

Хто Online

Зараз 48 гостів і немає жодного зареєстрованого користувача на сайті

Головна

Новини

Про нас

Абітурієнту

Учням та батькам

Випускникам та роботодавцям

У пошуку удосконалення

        

Зв'яжись з нами

Адреса, реквізити:

88015, м.Ужгород, вул. Перемоги, 142

Контактні дані:

(03122) 2-56-95 (приймальна директора),

т/ф: (0312)656451(директор),

(03122) 2-94-59 (бухгалтерія)

Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. www.vputth.uzhgorod.ua

 

Зворотній зв'язок
Максимум 1000 символів